Monday, April 30, 2007

Our Hope

ဒါတို႔ေျပ.. ဒါတို႔ေျမ… တို႔ပိုင္တဲ့ေျမ….

နားထဲတြင္ နိုင္ငံေတာ္ သီခ်င္းေလး ကို ၾကားေယာင္ ေနမိပါသည္-

ဟုတ္ပါတယ္ ဒါဟာ က်ေနာ္သာမက က်ေနာ္္တို႔ပိုင္တဲ့ ေျမပါ- က်ေနာ္္တို႔ပိုင္တဲ့ ေရပါ- က်ေနာ္္တို႔ကို နိုင္ငံသား တေယာက္ ျဖစ္ေၾကာင္း အသိအမွတ္ ျပဳေပးတဲ့ ေနရာပါ- ဒီေတာ့ က်ေနာ္တို႔ေျမ က်ေနာ္္တို႔ေရ အတြက္ က်ေနာ္္တို႔ခံစားခ်က္ က်ေနာ္္တို႔အျမင္ က်ေနာ္္တို႔နိုင္ငံရဲ့ အခက္အခဲမ်ား ကိုု လြတ္လပ္စြာ ခ်ျပခြင့္ က်ေနာ္္တို႔မွာ ရွိမည္ဟုထင္ပါသည္-
အစစ အရာရာ အဆင္ေျပေခ်ာေမႊ႔မႈ ဆိုသည္မွာ ခက္ခဲပါသည္- ပံုမွန္အားျဖင့္မူ လံုး၀မရွိ ဟူ၍ေတာင္ ေျပာလို႔ရနိုင္ ပါသည္- သို႔ေသာ္ ဘာျဖစ္လို႔ ေရးၾကရတာလည္း ဆိုရင္ျဖင့္ က်ေနာ္တို႔ နိုင္ငံသည္ ကမၻာ့အလည္တြင္ မားမားမတ္မတ္ ရပ္တည္ေနနိုင္သည့္ အေျခေနမရွိပါ- ဆင္းရဲႏြမ္းပါးေသာ နည္းပညာ ခ်ိဳ႔တဲ့ေသာ နိုင္ငံတနိုင္ငံအျဖစ္သာ ကမာၻ႕အလည္တြင္ သိမ္ငယ္စြာ တည္ရွိေနပါသည္- မည္သူမွ် ျငင္းမည္ မထင္ပါ-
က်ေနာ္တို႔သည္ ထိုဆင္းရဲေသာ အဆင့္တန္းမရွိေသာ ဟု တျခားသူမ်ား သတ္မွတ္သည္ကို ရင္နာစြာျဖင့္ ေခါင္းငံု႔ နားေထာင္ခဲ့ရသည္မွာ ခံစားခဲ့ရသည္မွာ ေတာ္ေတာ္ပင္ ၾကာခဲ့ပါၿပီ- မွန္ပါသည္ လူတန္းေစ့ေအာင္ ပင္ ေနနိုင္ရန္ ခက္ခဲေသာ က်ေနာ္တို႔နိုင္ငံသား ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေတြ႔ေနရသည္-
က်ေနာ္္တို႔ဘာလုပ္ေပး နိုင္ခဲ့ပါသလဲ- မခံျခင္စိတ္ ၀မ္းနည္းစိတ္ မ်ားေတာ့ ေသေသျခာျခာ ပင္ ရွိခဲ့ၾကပါသည္- ထို႔ထက္ပို၍ က်ေနာ္္တို႔ အသံုးက်ေအာင္ ေနျခင္းသည္ ျမန္မာနိုင္ငံသား တေယာက္ အသံုးၾကသည္ ဆိုသေလာက္သာ အလြန္ဆံုး တတ္နိုင္ခဲ့ပါသည္- ထိုအဆင့္ထက္ ေက်ာ္လြန္ေအာင္ ေပးဆပ္နိုင္ရန္မူ က်ေနာ္္တို႔အတြက္ အႏၱရာယ္ရွိေကာင္း ရွိနိုင္သည့္ အုပ္ခ်ဳပ္သူသေဘာမေတြ႔ေစမည့္ု စာမ်ိဳးအား တခါတရံ ေရးမိပါလိမ့္မည္- သို႔ေသာ္ ထို အႏၱရာယ္မ်ားသည္ နိုင္ငံေတာ္အေပၚ က်ေနာ္္တို႔ ထပ္ေပးစပ္ခ်င္သည့္ နိုင္ငံသား တေယာက္၏ ၀တၱရားထက္ ပိုေသာ တာ၀န္မ်ား ျဖစ္သည္ ဟူ၍ သာလက္ခံထား သင့္သည္-
နိုင္ငံတနိုင္ငံ ၏ ဆင္းရဲမႈသည္ နိုင္ငံေရး ပညာေရး က်န္းမာေရး စီးပြားေရး ေပၚတြင္ မူတည္သည္ ဟူ၍ အၾကမ္းျမင္း သတ္မွတ္၍ရသည္- ထိုအေရးမ်ား ထဲမွ နိုင္ငံေရး ဆိုသည္႔ အာဏာယူျခင္း အုပ္ခ်ဳပ္ျခင္းမ်ား ကိစၥမွာ သာမန္ျပည္သူမ်ား လိုက္စဥ္းစား၍ မမွီေအာင္ က်ယ္ပ်ံ႕ေသာ္လည္း က်န္အေရး ကိစၥမ်ားမွာမူကား ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က် ပါ၀င္ပတ္သက္ ေသာေၾကာင့္ နိုင္ငံေတာ္၏ အေရးဟူ၍ သတ္မွတ္ပါသည္- ျပႆနာ မ်ားနွင့္ ျပည့္နက္ေနေသာ နိုင္ငံတနိုင္ငံ အတြက္ က်ယ္က်ယ္ပ်ံ႔ပ်ံ႔ အက်ိဳးထိေရာက္ရန္ အေျခခံက်စြာ ၀ိုင္းစဥ္းစားၾကေသာအခါ ထိုနိုင္ငံေတာ္အေရးမ်ား အားလံုးသည္ နိုင္ငံေရး၏ ေရေသာက္ျမစ္ မွ ျဖစ္ေပၚလာသည္ကို ေတြ႔လာရျပန္သည္- ထို႔ေၾကာင့္ နိုင္ငံေတာ္အက်ိဳးအတြက္ ေရးသားခ်က္မ်ားသည္ အုပ္ခ်ဳပ္သူ ကန္႔သတ္ထားေသာစည္းထဲသို႔ တခ်က္တခ်က္ ေရာက္ခဲ့မိပါက က်ေနာ္္တို႔နိုင္ငံေတာ္ အတြက္ ေရာက္ခဲ့ျခင္းသာလွ်င္ ျဖစ္သည္ဟု ခံယူသင့္ပါသည္- အုပ္ခ်ဳပ္သူမ်ားကလည္း ထိုကဲ့သို႔ နားလည္ေပးသင့္သည္ နားလည္ေပးမည္ဟုလည္း ေမွ်ာ္လင့္ပါသည္-

Tesla

 
Online -------> hits